dinsdag 15 augustus 2017

Ff weg

Soms schieten er dingen door mijn hoofd en dan denk ik: dat moet ik opschrijven. Maar dat doe ik niet. En als ik dan zoiets zou willen gebruiken dan heb ik het niet meer paraat. Heb jij dat nou ook?
De vakantietijd is alweer bijna voorbij en dan komt er weer een meer wekelijkse routine. Nu weet ik soms niet welke dag het is. Het lijkt af en toe wel ieder dag zondag. Vooral zoals nu want nu gaan we weer even naar buiten en natuurlijk met het fototoestel. Er is wel regen voorspeld maar volgens buienradar komt het niet hier overheen. Dus daar gaan we weer. Gewapend met fototoestel en hoed om de ogen rust te geven.

1 opmerking:

  1. Elly, ik moest er om lachen, niet weten welke dag het is. Meneer F. en ik hebben daar ook last van, vooral als er tussen de bedrijven door een feestje valt te vieren op een dag door de week. We hebben dan prompt het gevoel dat het weekend is. Notities maken doe ik wel, heb daarvoor een boekje in de tas. Ik gebruik lang niet alles, maar bewaar ze wel. Mooie foto.

    BeantwoordenVerwijderen

Blogarchief

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...